Anunt concurs pe post pentru ocuparea functiei publice de consilier debutant

icon - Noutati

Anunt concurs pe post pentru ocuparea functiei publice de consilier debutant

ANUNȚ

privind organizarea concursului de selecție pe post pentru ocuparea funcție publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant, (ID 348970) în cadrul Compartimentului relații cu publicul

 

 

 

         În conformitate cu prevederile art. VII, alin. (3), lit. b) din OUG nr.115/2024 și a capitolului VII din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, Direcția de Sănătate Publică a Județului Cluj anunță organizarea concursului pe post pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant, ID 348970, la Compartiment relații cu publicul.

 

         Durata normală a timpului de muncă, este de 8 ore/zi, 40 ore /săptămână.

         Anunțul privind concursul de ocupare a postului vacant de consilier, clasa I, grad profesional debutant, la Compartimentul relații cu publicul, se va publica pe pagina de internet a instituției în data de 23.09.2025.

Calendarul de desfășurare a concursului:

- Înscrierea la concurs se va putea face la Compartimentul RUNOS al DSP Cluj în perioada 23.09.2025 – 13.10.2025.

         - verificarea eligibilității candidaților va avea loc în perioada 14.10.2025-20.10.2025.

- proba scrisă a concursului va avea loc în data de 27.10.2025, ora 12,00, la sediul instituției noastre din Cluj-Napoca, strada Constanța nr.5, etajul I.

- interviul va avea loc în termen de maximum 8 zile lucrătoare, de la data susținerii probei scrise, la sediul instituției, data exactă va fi comunicată odată cu rezultatele probei scrise.

Se pot prezenta la următoarea probă numai candidaţii declaraţi "admis" la proba precedentă

         CONDIȚII DE PARTICIPARE:

Condiții generale :

Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

   a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

   b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

   c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

   d) are capacitate deplină de exerciţiu;

   e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

   f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

   g) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

   h) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

   i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

   j) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

  k) i s-a aplicat una dintre modalităţile de ocupare a funcţiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).

         Condiții specifice :

- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental „Științe sociale”, domeniul de licență „Științe ale comunicării”, specializarea „Comunicare și relații publice”.

- vechime în specialitatea studiilor 0 ani.

Competențe specifice:

-       competențe digitale - utilizarea suitei Microsoft Office - nivel mediu – dovedite prin document sau documente ce atestă competenţa specifică respectivă;

Înscrierea la concursul pe post se va putea face în perioada 23.09.2025 – 13.10.2025.

Candidaţii constituie dosarul de concurs exclusiv în format electronic, prin intermediul platformei informatice de concurs.

    Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

   a) formularul de înscriere;

   b) copia cărţii de identitate;

   c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

   d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului;

   e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări și deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

   f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

   g) cazierul judiciar;

   h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

   i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

 

 

 

BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA DE SPECIALITATE:

1.  ORDIN MS Nr. 6161/2024 privind aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare şi a structurii organizatorice ale direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, cu modificările și completările ulterioare - integral;

2.  Legea  nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare – integral;

3.  HGR nr. 123/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public – integral;

4.  Ordonanța  nr. 27/2002 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare – integral;

5.  LEGE nr. 190 din 18 iulie 2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) – integral.

 

ATRIBUȚIILE POSTULUI:

-       colaborează cu structura de specialitate a Ministerului Sănătăţii în realizarea obiectivelor de comunicare prin mass-media ori prin mijloacele proprii ale direcţiei de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti;

-       asigură desfăşurarea optimă a activităţii de relaţii publice;

-       asigură informarea permanentă referitoare la principalele activităţi ale direcţiei de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti;

-       asigură o legătură permanentă între comunitate şi direcţia de sănătate publică judeţeană şi a municipiului Bucureşti, organizând pe baza unui program stabilit activitatea de audienţe pentru populaţie;

-       desfăşoară activitatea de analiză a cererilor cetăţenilor şi disponibilizează toate informaţiile necesare pentru soluţionarea problemelor prezentate sau solicitate;

-       informaţiile care constituie secrete de stat şi de serviciu vor fi accesate şi gestionate conform standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate;

-       comunică Ministerului Sănătăţii date privind: adresa direcţiei de sănătate publică, numele şi prenumele persoanelor din conducere, numărul de telefon fix, mobil şi de fax, adresa de e-mail; denumirea şi adresa spitalelor din teritoriu, numele şi prenumele directorilor acestora, numărul de telefon şi de fax; denumirea şi adresa altor unităţi importante din teritoriu; modificările ce intervin în datele comunicate.

 

Persoanele de contact: Baga Eva-Hainalka, consilier superior, și Ciurtin Raluca Cornelia, consilier superior, telefon:0264-532325, e-mail: runos@dspcluj.ro.


Fisiere ataşate