Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului Cluj
Acasă Anunturi despre examen si concursuri nationale, de recrutare, de promovare

17 octombrie 2024
ANUNŢ
Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului Cluj
organizează examen de promovare în grad profesional
pentru funcţionarii publici de execuţie
           Examenul pentru promovarea în clasă din funcția de inspector, clasa I, grad profesional asistent, în funcția de inspector, clasa I, grad profesional principal, la Serviciul control în sănătate publică se organizează conform prevederilor art. 480, alin. (3), art. 478-479, art.152-157 și art.97-116 din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ și a art. VII din OUG nr. 121/2023, cu modificările şi completările ulterioare, și va va avea loc la sediul Direcției de Sanatate Publica a Judetului Cluj, Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, etaj I, în data de 18.11.2024, ora 12:00.
           Examenul de promovare în clasă constă în 3 etape succesive, după cum urmează:    
   a) verificarea eligibilității candidaților;
   b) proba scrisă pentru verificarea cunoştintelor;
   c) interviu.
           La examen se pot prezenta funcţionarii publici care îndeplinesc cumulativ condiţiile de participare la examenul de promovare în clasă imediat superior celui deţinut sunt cele prevăzute de art. 478 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu completările ulterioare, respectiv:
    a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
    b) să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
    c) să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentului cod.
           Dosarele de înscriere la examen pot fi depuse la Compartimentul RUNOS al Directiei de Sănătate Publică a Judeţului Cluj, în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului de examen, respectiv în perioada de la data de 17.10.2024-05.11.2024, inclusiv. şi trebuie să conţină următoarele documente :
    a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
    b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
    c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
    d) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b).
Examenul se va desfășura după următorul calendar:

Perioadă depunere dosare:17.10.2024-05.11.2024
Proba 1- verificarea eligibilității candidaților:05.11.2024-07.11.2024
Proba 2-Proba scrisă:18.11.2024
Proba 3-Interviu:21.11.2024

Bibliografia și tematica pentru examen:
1.    Constituția României, republicată,
-    cu tematica: Titlul II-Drepturile,libertățile și îndatoririle fundamentale
2.    Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare,titlul I și II ale părții a VI-a- Statutul funcționarilor publici,
-    cu tematica: Principiile care guvernează funcția publică, Îndatotirile funcționarilor publici și Sancțiunile aplicabile funcționarilor publici;
3.    Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată cu modificările și completările ulterioare,
-    cu tematica: Art. 2 - Definiția discriminării
4.    Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați ,republicată,cu modificările și completările ulterioare,
-    cu tematica: Art.7- Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în relațiile de muncă.
5.    Legea nr. 95/2006 republicată în 2023- privind reforma în domeniul sănătății;
-    cu tematica: Cap. IV Inspecția Sanitară de Stat
6.    Ordinul MS nr.824/2006 pentru aprobarea normelor privind organizarea și funcționarea Inspecției Sanitare de Stat cu modificările și completările ulterioare;
-    cu tematica: Cap.I, Cap.II, Cap.IV (art.18), Cap.V - art.21,22, Cap.VI
7.    Ordin MS nr. 1078/2010 modificat privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare și a structurii organizatorice ale Direcțiilor de Sănătate Publice Județene și a Municipilui București;
-    cu tematica: Art.1, Art.3
8.    HGR nr. 857/2011 privind stabilirea și sancționarea contravențiilor la normele din domeniul sănătății publice;
-    cu tematica: Cap.II, III, IV, V, XIV, XV,
9.    OG nr. 2/2001 actualizată privind regimul juridic al contravențiilor;
-    cu tematica: art.2, 5, 6, 7, 15, 16, 17, 18, 19, 25, 26, 28
10.    Legea nr. 544/2001 actualizată privind liberul acces la informațiile de interes public;
-    cu tematica: art.1, 2, 6, 7
11.     Ordin MS nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației, cu modificările și completările ulterioare;
- cu tematica: art.20, 27, 36, 37, 38, 39, 50
12.     Ordin MS 914/2006 pentru aprobarea normelor privind condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obținerii autorizației sanitare de funcționare;
-    cu tematica: Anexa 1, Anexa 4
13.     Ordin MS nr.1338/2007pentru aprobarea Normelor privind structura funcţională a cabinetelor medicale şi de medicină dentară;
-    cu tematica: art.1, 3, 4, 5, 6, 8, 9,10. 14. Ordin MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia; -Anexa 1
14.     Ordin MS nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activități medicale;
-    cu tematica: Anexa 1-Cap. I, II, III, VI, VII
15.     OG nr.7/2023 privind calitatea apei destinate consumului uman,
-    cu tematica: art. 1- 25
16.     Ordin MS nr. 976/1998  pentru aprobarea Normelor de igiena privind producţia, prelucrarea, depozitarea, păstrarea, transportul şi desfacerea alimentelor;
-    cu tematica: Cap. III,  Cap. V, Cap. VII
17.     Ordin MS nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă din unităţile pentru ocrotirea, educarea, instruirea,odihna și recreerea copiilor și tinerilor;
-    cu tematica: Art.1-5, Cap.I ,Cap.II
Informații suplimentare la Compartimentul RUNOS, telefon : 0264532325, e-mail: runos@dspcluj.ro
9 octombrie 2024
ANUNȚ
CONCURS DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI PUBLICE DE
CONSILIER, CLASA I, GRAD PROFESIONAL SUPERIOR
LA COMPARTIMENT ACHIZIȚII PUBLICE

Perioada de inscriere: 09.10.2024-28.10.2024
Data și locul probei scrise: 12.11.2024, ora 12:00, Cluj-Napoca, Strada Constanța nr. 5, etajul I

Cerinte specifice necesare pentru ocuparea postului:
- studii superioare în domeniul științe inginerești
- cel puțin 7 ani vechime în specialitatea studiilor dovedite prin adeverinșe eliberate de angajator/angajatori conform modelului de mai jos
- cunoștințe de utilziare a suitei Microsoft Office, nivel mediu, dovedite prin documente

Informații suplimentare gasiti in anuntul de mai jos:

 9 octombrie 2024

CONCURS REZIDENȚIAT
SESIUNEA 17 NOIEMBRIE 2024

La data de 17 noiembrie 2024 Ministerul Sănătății organizează concursul de admitere în rezidențiat pe loc și pe post în domeniile: medicină, medicină dentară și farmacie. Concursul se desfășoară în centrele universitare: București, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Târgu-Mureș și Timișoara.

ÎNSCRIERILE LA CONCURS SE FAC LA TOATE DIRECȚIILE DE SĂNĂTATE PUBLICĂ DIN ȚARĂ ÎN PERIOADA  9-22 OCTOMBRIE 2024.

Pentru înscrieri la DSP Cluj:

Candidații pot depune personal dosarele de înscriere sau le pot transmite prin servicii poștale/curierat la Direcția de Sănătate Publică a Județului Cluj în perioada 09 octombrie – 22 octombrie 2024, inclusiv.

Depunerea dosarelor la DSP Cluj se va face la camera 107, etajul I, în următorul program:

Luni -Joi: orele 9:00 – 16:00   și Vineri: orele 9:00-14:00

Dosarele de înscriere se pot transmite la DSP Cluj și prin servicii poștale de curierat pe adresa:  DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ A JUDEȚULUI CLUJ, Județul Cluj, Localitatea Cluj-Napoca, Cod poștal 400158, Strada Constanța nr. 5 în perioada 09 octombrie - 22 octombrie inclusiv, data poștei

Documentele pentru înscriere se depun într-un dosar plic.

Pe coperta dosarului se va scrie:
- numele și prenumele candidatului (cu ini
țiala/inițialele tatălui);
- domeniul pentru care candidează;
- centrul universitar în care solicită susținerea concursului;

Certificatul medical tip A5 pentru candidații care se înscriu la Direcția de Sănătate Publică a Județului Cluj trebuie să fie eliberat de una dintre următoarele unități sanitare:
1.Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Cluj-Napoca - Ambulatoriul integrat al spitalului (fostul C.D.T.), str. Moților nr. 19-21
2.Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca (Spital Clujana), str. Tăbăcarilor nr. 11
 3.SC MEDSTAR SRL Cluj-Napoca - Programări tel. 0264-917
4. SC MEDSAN SRL Cluj-Napoca, str. Ilie Măcelaru, nr.28, tel. 0264-597603; 0372-714685; 0770-594756; e-mail: medical@medsancluj.ro


ÎNAPOI LA ÎNCEPUTUL PAGINII

acasă © 2009 Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului Cluj