Acasă |
Anunturi despre examen si concursuri nationale, de recrutare, de promovare
|
|
17 octombrie 2024 | ANUNŢ Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului Cluj organizează examen de promovare în grad profesional pentru funcţionarii publici de execuţie
Examenul pentru promovarea în clasă
din funcția de inspector, clasa I, grad profesional asistent, în
funcția de inspector, clasa I, grad profesional principal, la Serviciul
control în sănătate publică se organizează conform prevederilor art.
480, alin. (3), art. 478-479, art.152-157 și art.97-116 din Anexa 10 la
OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ și a art. VII din OUG nr.
121/2023, cu modificările şi completările ulterioare, și va va avea loc
la sediul Direcției de Sanatate Publica a Judetului Cluj, Cluj-Napoca,
str. Constanta nr. 5, etaj I, în data de 18.11.2024, ora 12:00.
Examenul de promovare în clasă constă
în 3 etape succesive, după cum urmează: a) verificarea eligibilității candidaților; b) proba scrisă pentru verificarea cunoştintelor; c) interviu.
La examen se pot prezenta
funcţionarii publici care îndeplinesc cumulativ condiţiile de
participare la examenul de promovare în clasă imediat superior celui
deţinut sunt cele prevăzute de art. 478 din OUG nr. 57/2019 privind
Codul administrativ, cu completările ulterioare, respectiv: a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
b) să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea
performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate; c) să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentului cod.
Dosarele de înscriere la examen pot
fi depuse la Compartimentul RUNOS al Directiei de Sănătate Publică a
Judeţului Cluj, în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului
de examen, respectiv în perioada de la data de 17.10.2024-05.11.2024,
inclusiv. şi trebuie să conţină următoarele documente :
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de
compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul
profesional din care se promovează; b) copii de
pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din
ultimii 2 ani de activitate; c) adeverinţa
eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării
situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează
expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care
să nu fi fost radiată; d) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b). Examenul se va desfășura după următorul calendar:
Perioadă depunere dosare:17.10.2024-05.11.2024 Proba 1- verificarea eligibilității candidaților:05.11.2024-07.11.2024 Proba 2-Proba scrisă:18.11.2024 Proba 3-Interviu:21.11.2024
Bibliografia și tematica pentru examen: 1. Constituția României, republicată, - cu tematica: Titlul II-Drepturile,libertățile și îndatoririle fundamentale 2.
Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul
administrativ cu modificările și completările ulterioare,titlul I și II
ale părții a VI-a- Statutul funcționarilor publici, -
cu tematica: Principiile care guvernează funcția publică, Îndatotirile
funcționarilor publici și Sancțiunile aplicabile funcționarilor publici; 3.
Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea
tuturor formelor de discriminare,republicată cu modificările și
completările ulterioare, - cu tematica: Art. 2 - Definiția discriminării 4.
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între
femei și bărbați ,republicată,cu modificările și completările
ulterioare, - cu tematica: Art.7- Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în relațiile de muncă. 5. Legea nr. 95/2006 republicată în 2023- privind reforma în domeniul sănătății; - cu tematica: Cap. IV Inspecția Sanitară de Stat 6.
Ordinul MS nr.824/2006 pentru aprobarea normelor privind organizarea și
funcționarea Inspecției Sanitare de Stat cu modificările și
completările ulterioare; - cu tematica: Cap.I, Cap.II, Cap.IV (art.18), Cap.V - art.21,22, Cap.VI 7.
Ordin MS nr. 1078/2010 modificat privind aprobarea Regulamentului de
organizare și funcționare și a structurii organizatorice ale
Direcțiilor de Sănătate Publice Județene și a Municipilui București; - cu tematica: Art.1, Art.3 8.
HGR nr. 857/2011 privind stabilirea și sancționarea contravențiilor la
normele din domeniul sănătății publice; - cu tematica: Cap.II, III, IV, V, XIV, XV, 9. OG nr. 2/2001 actualizată privind regimul juridic al contravențiilor; - cu tematica: art.2, 5, 6, 7, 15, 16, 17, 18, 19, 25, 26, 28 10. Legea nr. 544/2001 actualizată privind liberul acces la informațiile de interes public; - cu tematica: art.1, 2, 6, 7 11.
Ordin MS nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și
sănătate publică privind mediul de viață al populației, cu modificările
și completările ulterioare; - cu tematica: art.20, 27, 36, 37, 38, 39, 50 12.
Ordin MS 914/2006 pentru aprobarea normelor privind condițiile pe
care trebuie să le îndeplinească un spital în vederea obținerii
autorizației sanitare de funcționare; - cu tematica: Anexa 1, Anexa 4 13.
Ordin MS nr.1338/2007pentru aprobarea Normelor privind structura
funcţională a cabinetelor medicale şi de medicină dentară; -
cu tematica: art.1, 3, 4, 5, 6, 8, 9,10. 14. Ordin MS nr. 1761/2021
pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi
sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea
eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în
cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în
funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării
procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia; -Anexa 1 14.
Ordin MS nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind
gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale și a
Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date
privind deșeurile rezultate din activități medicale; - cu tematica: Anexa 1-Cap. I, II, III, VI, VII 15. OG nr.7/2023 privind calitatea apei destinate consumului uman, - cu tematica: art. 1- 25 16.
Ordin MS nr. 976/1998 pentru aprobarea Normelor de igiena
privind producţia, prelucrarea, depozitarea, păstrarea, transportul şi
desfacerea alimentelor; - cu tematica: Cap. III, Cap. V, Cap. VII 17.
Ordin MS nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă din
unităţile pentru ocrotirea, educarea, instruirea,odihna și recreerea
copiilor și tinerilor; - cu tematica: Art.1-5, Cap.I ,Cap.II Informații suplimentare la Compartimentul RUNOS, telefon : 0264532325, e-mail: runos@dspcluj.ro
| 9 octombrie 2024 | ANUNȚ CONCURS DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI PUBLICE DE CONSILIER, CLASA I, GRAD PROFESIONAL SUPERIOR LA COMPARTIMENT ACHIZIȚII PUBLICE
Perioada de inscriere: 09.10.2024-28.10.2024 Data și locul probei scrise: 12.11.2024, ora 12:00, Cluj-Napoca, Strada Constanța nr. 5, etajul I
Cerinte specifice necesare pentru ocuparea postului: - studii superioare în domeniul științe inginerești -
cel puțin 7 ani vechime în specialitatea studiilor dovedite prin
adeverinșe eliberate de angajator/angajatori conform modelului de mai
jos - cunoștințe de utilziare a suitei Microsoft Office, nivel mediu, dovedite prin documente
Informații suplimentare gasiti in anuntul de mai jos:
| 9 octombrie 2024 |
CONCURS REZIDENȚIAT SESIUNEA 17 NOIEMBRIE
2024
La data de 17 noiembrie 2024 Ministerul Sănătății organizează
concursul de admitere în rezidențiat pe loc și pe post în domeniile: medicină, medicină dentară
și farmacie. Concursul se desfășoară în centrele universitare: București,
Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Târgu-Mureș și Timișoara.
ÎNSCRIERILE LA CONCURS SE
FAC LA TOATE DIRECȚIILE DE SĂNĂTATE PUBLICĂ DIN ȚARĂ ÎN PERIOADA 9-22 OCTOMBRIE 2024.
Pentru înscrieri la DSP
Cluj:
Candidații
pot depune personal dosarele de înscriere sau le pot transmite prin servicii
poștale/curierat la Direcția de Sănătate Publică a Județului Cluj în perioada 09
octombrie – 22 octombrie 2024,
inclusiv.
Depunerea dosarelor la DSP Cluj se va face la camera 107,
etajul I, în următorul program:
Luni -Joi: orele 9:00 – 16:00 și Vineri: orele 9:00-14:00
Dosarele de înscriere se pot transmite la DSP
Cluj și prin servicii poștale de curierat pe adresa: DIRECȚIA
DE SĂNĂTATE PUBLICĂ A JUDEȚULUI CLUJ, Județul
Cluj, Localitatea Cluj-Napoca, Cod
poștal 400158, Strada Constanța nr. 5 în perioada 09 octombrie - 22 octombrie inclusiv, data poștei
Documentele pentru
înscriere se depun într-un dosar plic.
Pe coperta dosarului se
va scrie: -
numele și prenumele candidatului (cu inițiala/inițialele tatălui); -
domeniul pentru care candidează; -
centrul universitar în care solicită susținerea concursului;
Certificatul medical tip A5 pentru
candidații care se înscriu la Direcția de Sănătate Publică a Județului
Cluj trebuie să fie eliberat de una dintre următoarele unități sanitare: 1.Spitalul Clinic
de Boli Infecțioase Cluj-Napoca - Ambulatoriul integrat al spitalului (fostul
C.D.T.), str. Moților nr. 19-21 2.Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca (Spital
Clujana), str. Tăbăcarilor nr. 11 3.SC
MEDSTAR SRL Cluj-Napoca - Programări tel. 0264-917 4. SC
MEDSAN SRL Cluj-Napoca, str. Ilie Măcelaru, nr.28, tel. 0264-597603; 0372-714685; 0770-594756; e-mail:
medical@medsancluj.ro
|
ÎNAPOI LA ÎNCEPUTUL
PAGINII
acasă |
©
2009 Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului Cluj |
|
|
|